قالب اینستاگرام مشاور املاک

قالب مشاور املاک اینستاگرام- 6 قالب PSD لایه باز پست با نسخه کاور PNG آماده [SMP14]

در این بسته 6 قالب پست اینستاگرام مشاور املاک با فرمت PSD لایه باز فتوشاپ و نسخه کاور PNG تصویری آنها وجود دارد. با این قالب مشاور املاک اینستاگرام شما می توانید پست های جذاب برای انتشار در صفحه اینستاگرام خود تولید بکنید.
با قالب آماده پست اینستاگرام مشاور املاک دیگر نیازی به صرف زمان زیادی نیست، همه چیز از قبل آماده شده است تا شما فقط با چند تغییر جزیی پست های حرفه ای و تاثیرگذار تولید بکنید.


خرید این بسته از فروشگاه والز (ورود)


برای قراردادن عکس در قالب املاک اینستاگرام از لایه ی اسمارت آبجکت استفاده شده است و این ویژگی کار شما را بسیار سریع و آسان می کند. آموزش مرتبط با این موضوع در بسته قرار گرفته است.
قالب های PSD لایه باز کاملا لایه لایه هستند و شما می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ رنگ تمام لایه ها را به دلخواه خودتان تغییر بدهید. قالب های لایه باز فارسی هستند و لایه ها به صورت گروه های مجزا دسته بندی شده اند و شما به راحتی می توانید بخش مورد نظر را پیدا کنید.
تمامی شکل ها و طرح های داخل قالب مشاور املاک اینستاگرام به صورت شیپ هستند و خاصیت وکتور دارند، بنابراین در صورت بزرگ یا کوچک کردن آنها کیفیت شکل ها افت نمی کند و شما می توانید خروجی های بسیار با کیفیت بگیرید.
ابعاد قالب املاک پست اینستاگرام 1200 در 1200 پیکسل می باشد و رزولوشن قالب ها بالا و 300 می باشد.
بسیاری از کاربران اینستاگرام از گوشی موبایل برای تولید محتوا استفاده می کنند و امکان استفاده از کامپیوتر و نرم افزار فتوشاپ را ندارند.
برای استفاده از قالب های پی ان جی مشاور املاک اینستاگرام در گوشی موبایل کافی هست اپلیکیشن هایی مانند پیکسارت، متن نگار، اینشات و … استفاده کنید.
قالب های PNG تصویری گزینه ی مناسبی برای استفاده در موبایل هستند. این قالب ها مانند یک کاور بر روی عکس شما قرار می گیرد و شما می توانید سایر محتوای خود را به روی آن اضافه کنید.
قالب پست اینستاگرام املاک را می توانید در سایر شبکه های اجتماعی هم منتشر نمایید.

 

قالب اینستاگرام مشاور املاک قالب اینستاگرام مشاور املاک قالب اینستاگرام مشاور املاک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *