نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

عکس آماده کاور هایلایت خشکشویی قرمز ارغوانی صورتی اینستاگرام [HLSE213]

کاور هایلایت خشکشویی

مجموعه کاور هایلایت خشکشویی اینستاگرام دارای عکس‌های آماده PNG در اندازه 1200 پیکسل است و شما می‌توانید در صفحات خدمات خشکشویی از آنها استفاده نمایید.

کاور هایلایت خشکشویی

اگر شما هم یک پیج اینستاگرام شخصی یا کاری در زمینه خدمات خشکشویی دارید، می‌توانید با استفاده از کاورهای هایلایت خشکشویی اینستاگرام جلوه‌ای حرفه‌ای به پیج‌تان بدهید. در این صورت فالورهای‌تان خیلی سریع با موضوع فعالیت پیج شما آشنا می‌شوند و از محتوای استوری‌های هایلایت شده بازدید می‌نمایند.


← ورود برای خرید این بسته ←


عکس کاور هایلایت خشکشویی

فایل‌های کاور هایلایت خشکشویی اینستاگرام این بسته همه به صورت عکس آماده و با فرمت PNG می‌باشند. شما می‌توانید به آسانی و بدون نیاز به انجام کار خاصی آن‌ها را در بخش انتخاب کاور هایلایت اینستاگرام با چند کلیک در موبایل انتخاب و نصب نمایید. به این نکته توجه کنید که فرمت PNG لایه باز نیست و لایه‌های آن به صورت جداگانه قابل ویرایش نیستند.

کاور هایلایت خشکشویی اینستاگرام

اندازه عکس‌های کاور هایلایت خشکشویی استوری اینستاگرام این پکیج 1200 در 1200 پیکسل است و با بهترین کیفیت تولید شده‌اند. کاورهای هایلایت به صورت دایره هستند و حاشیه آن‌ها ناحیه شفاف دارد.

کاور هایلایت خشکشویی آماده

در طراحی کاورهای هایلایت خشکشویی آماده از آیکن‌های متنوعی استفاده شده است. آیکن هایی همچون: خشکشویی, ماشین لباس شویی, مایع لباس شویی, گیره, پودر, اتو, تابلو, لباس پنبه ای و …

عکس هایلایت خشکشویی

استوری‌ها بخش محبوب و موثری از انتشار محتوا در اینستاگرام هستند اما بعد از 24 ساعت از دسترس خارج می‌شوند و شما می‌توانید استوری‌های مهم خود را هایلایت (برجسته) و بایگانی کنید تا دنبال‌کنندگان‌تان بعدها از محتوای آن‌ها استفاده کنند. هر هایلایت می‌تواند حاوی ده‌ها استوری باشد.

شما می‌توانید هر هایلایت را به موضوع مشخصی اختصاص بدهید و برای آن طرحی مرتبط انتخاب نمایید. با این کار فالورهای شما با نمایی تاثیرگذار و جذاب مواجه می‌شوند و با توجه به آیکن‌های موضوعی به کار رفته، خیلی سریعتر می‌توانند با حرکت در نوار هایلایت‌ها به استوری‌های مورد هدفشان برسند.

علاوه بر خود استوری‌ها، شما می‌توانید با استوری‌کردن پست‌های مهم، پست‌های خود را هم طبقه‌بندی نمایید و از کاورهای هایلایت خشکشویی آماده بهره بگیرید.

کاور هایلایت استوری خشکشویی

با دریافت کاور هایلایت استوری خشکشویی آماده اینستاگرام دیگر نیاز نیست که خودتان با توجه به سختی‌ها، محدودیت ها و موانع کار طراحی و آماده سازی کاورها را انجام دهید. مشکلاتی همچون دسترسی به کامپیوتر و لپ‌تاپ و اپلیکیشن‌های طراحی، فایل‌های لایه‌بازِ با کیفیتِ پولی و داشتن زمان کافی برای طراحی یک یک کاورها.

طراحان زبده و متبحر ما همه‌ی این کارها را به بهترین شکل ممکن انجام داده اند و فقط کافی است شما در موبایل خود کاورهای هایلایت را انتخاب کنید و در بخش ادیت عکس کاور هایلایت نصب نمایید.

این نکته لازم به یادآوری هست که ما برای هر موضوع طرح های گوناگون و رنگبندی‌های متنوعی را آماده کرده‌ایم تا شما بتوانید با توجه به سلیقه و نیازتان و همچنین رنگبندی صفحه اینستاگرام‌تان بسته کاور هایلایت خشکشویی متناسب را انتخاب کنید و دیگر نیازی نباشد با قالب های لایه باز طراحی سر و کار داشته باشید.

وب سایت والز (Wallz.ir) اولین، بزرگ‌ترین و کامل‌ترین سایت دانلود کاور هایلایت آماده اینستاگرام می باشد و تا به امروز هزاران کاربر اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی مشابه از محصولات آن استفاده کرده‌اند.

کاور هایلایت خشکشویی
کاور هایلایت خشکشویی

دانلود کاور هایلایت خشکشویی

برای دانلود کاور هایلایت خشکشویی فقط کافی هست بسته مورد نظرتان را به سبد خریدتان در سایت ما اضافه کنید و مراحل پرداخت را به صورت آنلاین انجام دهید. بعد از پرداخت از طریق درگاه سایت، شما به صورت اتوماتیک به وسیله سیستم به صفحه حساب کاربری‌تان در سایت والز برمی‌گردید. دکمه دانلود بسته کاور هایلایت خشکشویی استوری خریداری شده در صفحه سفارشات و دانلودها هم برای شما فعال شده است و می‌توانید با کلیک بر روی آن بسته را دانلود کنید.

همه‌ی کاورهای خشکشویی هایلایت اینستاگرام در درون یک فایل فشرد Zip قرارداده شده اند و شما می توانید این فایل را از حالت فشرده خارج کنید تا از کاورها استفاده نمایید. بسیاری از سیستم عامل های موبایل در منوی خود گزینه آنزیپ (UnZip) دارند، اما چنانچه چنین گزینه‌ای در موبایل شما موجود نبود، می‌توانید برای خارج کردن فایل فشرده از حالت زیپ از نرم اپلیکیشن هایی مثل WinZip و WinRAR و 7zip و ZArchive و … استفاده نمایید. در کامپیوتر هم می توانید از نرم افزارهایی مثل WinRAR و یا سایرنرم افزارهایی که فایل های Zip را پشتیبانی می کنند استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *