این بسته قالب لایه باز فروشگاهی شامل 12 قالب پست آماده با فرمت های PSD لایه باز فتوشاپ و 648 کاور PNG تصویری برای شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام، فیسبوک و … می باشد.
خرید این بسته از فروشگاه والز (ورود)
قالب لایه باز
قالب های PSD لایه باز فتوشاپ کاملا لایه لایه می باشند. شما می توانید با استفاده از فتوشاپ ویژگی های هر کدام از لایه ها را (همچون رنگ، ابعاد و …) به سلیقه و با توجه به نیازتان تغییر دهید.
قالب های PNG مناسب برای استفاده در موبایل است. با اپلیکیشن هایی مانند اینشات، پیکسارت، متن نگار و … می توانید قالب های PNG را در موبایل به کار ببرید.
قالب لایه باز فروشگاهی
قالب پست در ابعاد 1200 در 1200 پیکسل و رزولوشن آن ها 300 می باشد.
قالب ها کاملا متناسب با ابعاد استاندارد تعیین شده توسط اینستاگرام یعنی نسبت 1:1 برای پست ها می باشند.
قالب های PSD فتوشاپ لایه لایه بوده و لایه ها در گروه های مجزا مرتب و دسته بندی شده اند، بنابراین یافتن لایه مورد نظر کار آسانی است.
تلاش شده است اکثر طرح قالب لایه باز به صورت لایه شیپ و با خاصیت وکتور باشد تا هم تغییر رنگ آنها به آسانی صورت بگیرد و هم در صورت بزرگ یا کوچک کردن لایه کیفیت آن حفظ شود و شما بتوانید خروجی های بسیار با کیفیت برای انتشار در شبکه های اجتماعی و پیام رسان بگیرید.
قالب پست اینستاگرام
از آنجایی که سهولت استفاده از قالب آماده اینستاگرام یک اصل در طراحی آنها می باشد، برای جایگزاری عکس در قالب از لایه اسمارت آبجکت استفاده شده است. لایه اسمارت آبجکت لایه ای است که ما با استفاده از گزینه ویرایش محتوا (Edit Contents) آن را در یک پنجره جدید باز می کنیم، عکس را داخل آن قرار می دهیم و ابعاد عکس را طوری تنظیم می کنیم که تمامی سطح را پوشش بدهد، سپس تغییرات را ذخیره می کنیم و پنجره لایه اسمارت آبجکت را می بندیم تا به پنجره ی اصلی برگردیم. با این شیوه به راحتی و با چند کلیک، عکس مورد نظر شما در داخل قاب عکس طراحی شده در قالب قرار می گیرد.
همه ی متن های قالب لایه باز قابل ویرایش است. شما می توانید متن مورد نظر خود را جایگزین متن پیشفرض نمایید و فونت، اندازه و رنگ متن را تغییر بدهید. در طراحی متن های قالب از فونت های فارسی استفاده می شود. این فونت ها معمولا ضمیمه بسته قالب هستند تا شما در صورت نیاز آن ها را در سیستم کامپیوتری یا موبایل خود نصب کرده و به کار ببرید.
قالب اینستاگرام فروشگاهی
نکات آموزشی ضروری کوتاه در داخل بسته قالب قرار میگیرد تا کاربر در استفاده از قالب ها مشکلی نداشته باشد. شما با یک دانش ابتدایی در زمینه کار با فتوشاپ امکان استفاده از قالب ها را به آسانی خواهید داشت. در صورتی که هیچ آشنایی با فضای فتوشاپ ندارید می توانید از آموزش های بسیاری که در اینترنت موجود است بهره ببرید. همچنین در سایت ما یک بخش آموزش ویدئویی وجود دارد که شما می توانید برخی از نکات اصلی را یاد بگیرید.
بعد از آنکه شما تغییرات مورد نیاز را در یک قالب لایه باز فتوشاپ انجام دادید و تغییرات را ذخیره کردید، می توانید یک خروجی از فایل لایه باز خود بگیرید تا در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، یا سایت ها و پیام رسان های دیگر منتشر کنید. خروجی گرفتن یعنی ذخیره ی فایل با فرمت های تصویری مانند PNG / JPG / JPEG. برای این کار از گزینه Save as در فتوشاپ استفاده میکنید و در پنجره ذخیره فایل از منوی کشویی فرمت دلخواه را انتخاب و دکمه ذخیره را می زنید.
قالب PNG اینستاگرام
فرمت PNG یک فرمت تصویری است. یعنی مانند یک عکس می باشد. تک لایه است و لایه باز نیست. بنابراین امکان ویرایش اجزا تصویر وجود ندارد و نمی توانید رنگ اجزا را به شکل جداگانه تغییر بدهید.
قالب PNG این مزیت را دارد که معمولا ما می توانیم در همه ی نرم افزارها و اپلیکیشن های گرافیکی از آن استفاده نماییم چون PNG فرمت ویژه ی نرم افزار خاصی نیست و اکثر نرم افزارهای گرافیکی از آن پشتیبانی می کنند. بنابراین چه در کامپیوتر و چه در موبایل به آسانی قابل استفاده است.
قالب PNG ممکن است به صورت یک تصویر پس زمینه طراحی شده باشد که شما عکس و متن خود را بر روی آن قرار بدهید. یا اینکه قالب PNG دارای یک یا چند قاب عکس باشد. قاب عکس یک ناحیه شفاف در قالب است. در این صورت شما قالب خود را بر روی عکس قرار می دهید تا عکس از ناحیه قاب شفاف قالب دیده شود و بعد باقی موارد را روی قالب اضافه میکنید.
در صورتی که نیاز باشد محل قراردادن عکس را درست تنظیم نمایید، کافی است ابتدا قالب را در اپلیکیشن خود (مانند پیکسارت و اینشات) باز کنید و عکس های دیگر را در ناحیه قاب عکس به روی قالب قرار بدهید و بعد عکس قالب را به روی آنها بگذارید. در واقع در این شیوه ما از خود عکس قالب به عنوان یک راهنما جهت جایگزاری درست و دقیق عکس ها استفاده میکنیم.
قالب آماده اینستاگرام
شبکه های اجتماعی امروزه جزئی تفکیک ناپذیر از زندگی و فعالیت های ما می باشند. با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانیم محتوای خود را به بهترین شکل در اختیار مخاطبان مان قرار بدهیم و یا به کسب و کارمان رونق ببخشیم.
انتشار محتوای جذاب و اثرگذار که به بهترین و دقیقترین شکل تولید شده است، مهمترین عامل در جذب مخاطبان و کاربران است. جذابیت بصری در اپلیکیشنی مثل اینستاگرام حرف اول را می زند. طراحی محتوای گرافیکی نیاز به دانش گرافیک و تسلط به نرم افزارهای گرافیکی دارد. همچنین نیازمند صرف زمان و انرژی است. طبیعتا همه کاربران اینستاگرام مهارت گرافیکی و زمان کافی را ندارند.
در چنین شرایطی استفاده از قالب آماده اینستاگرام که توسط گرافیستی مجرب و خوش ذوق طراحی شده است بهترین گزینه می باشد. شما می توانید با کمترین هزینه بسته ای از قالب های آماده تهیه نمایید و با چند کلیک و در عرض چند دقیقه کوتاه، محتوای خود را در قالب جایگزاری کنید و خروجی بگیرید. همه چیز از قبل آماده و پیشبینی شده است و شما می توانید در وقت و هزینه صرفه جویی نمایید.